این آخرین مطلبی هستش که قبل از رفتن به خدمت سربازی اینجا می نویسم و به احتمال
زیاد برای مدتی نتونم اینجا بنویسم .

همیشه از دیدن فیلمهایی که به نوعی آدم مجبور میکنن تا آدم با خودش کلنجار بره لذت میبرم
فیلم وکیل مدافع شیطان یکی از این نوع فیلمهاست که واقعن میشه گفت از یه ساختار قوی و محکمی برخورداره و ارزش یه بار دیدن رو حتما داره . در این فیلم  عشق من آل پاچینو ایفای
 نقش  کرده .......قسمتی از دیالوگ های ان فیلم رو اینجا آورده ام  برای نتیجه گیری بهتر باید خود فیلم رو ببینین.

غرور گناه مورد علاقه من است.
                                            

می دونی پسر جرم مثل چند تا آجر هست.
تنها کاری که باید بکنی اینه که مشکل را حل کنی و آجرها را بچینی
این همه آجر را داری برای کی حمل می کنی؟
برای خدا
همینه به خاطر خدا
خوب من بهت می گم
بگذار یه مقدار اطلاعات در باره خداوند بهت بدم
این چرخ فلک نظاره گر است
او مثل یک عروسک گردان با ما بازی می کند
در باره اش فکر کن
اون به بشر غریزه داده
و اون نعمت فوق العادهای به تو داده و بعدش چیکار میکنه
قسم می خورم به خاطر سر گرمی خو دش
تو جهان خصوصی هستی
او برای ما یک سری قانون درست می کنه که ما را محدود کنه
این قانون همیشه ترسناک ما انسانها بوده

نگاه کن ولی دست نزن...دست بزن ولی آنرا نچش...بچش ولی فرو نده...

و وقتی تو از این پا به این پا می پری چه اتفاقی می افته؟
او به ما میخنده٬او ما رو به مثل یک روانی می بینه
او ما رو به راحتی به بازی می گیره
او یک عروسک گردان هست
او یک صاحب خانه دائمی است
آیا او را بپرستیم؟
هیچوقت

( حالا هنر پیشه نقش دوم فیلم اینو میگه در جواب سوال بالا) ..بهتره که در جهنم با او دعوا کنی به جای اینکه در بهشت به خدمت خداوند بپردازی اینطوره؟

(باز آل پاجینو در جوابش می گه)  .. چرا که نه؟
من اینجا تو زمینم با مداخله در کارهای او از زمانی که همه چیز آغاز شد.
من تمام غرایز انسانی را در مدت زمان بسیار زیادی تحریک کردم
من به آن چیز که خداوند از انسان می خواست توجه داشتم و من هیچوقت در باره آن قضاوت نمی کنم.
چرا به خاطر اینکه من هیچ وقت خداوند رو درک نکرده ام علی رغم کاستی های او
من به خداوند علاقه مند هستم و دوستش دارم
من یک انسان دوستم شاید آخرین انسان دوست...

           
                           

تا به حال مست زیر بارون قدم زدین....چه حالی میده


من امشب تجربه کردم

این متنو  از من داشته باشین آهنگشو خودتون زحمتشو بکشین.دستور مصرفش اینجوریه: الکل گندم به مقدار کافی٬ تکدانه سیب باشه خوش خوراک تره٬ اینا جزو واجبات هستش بقیه  چیزاش به سلیقه خودتون.....نوش


خرسند شدیم    از این که امروز
        رنگی دگر است   نه رنگ دیروز

تا شب نشده   رنگ دگر شد 
        گفتند از این نکته   هزار نکته بیاموز

فریاد زدیم که چرخ گردون
           لیلا تو نداده ای به مجنون

فریاد بر آمد آن که خامش(خاموش)
   کم داد اگر٬ نگیرد افزون

خامش شدیم و در خموشی 
         رفتیم سراغ می فروشی

فریاد زدیم دوای ما کو
گویند دواست باده نوشی

هشیار نشد ٬ مگر که مدهوش
این بار گران بگیرم از دوش

آرام کنار گوش ما گفت
این بار گران تو مفت مفروش

از خود به کجا شوی تو پنهان
از خود به کجا شوی گریزان

بیداری دل چنین مخوابان
سخت آمده است ٬ مبخش آسان

هشیار شدیم از این که هستیم
رفتیم و در میکده بستیم

با خود به سخن چنین نشستیم
ما باده نخورده ایم و مستیم

مسجد سر راه ٬ از آن گذشتیم
بر روی درش چنین نوشتیم

در میکده ام خدای بینی
با مرد خدا اگر نشینی


این آهنگ سیاوش رو وقتی گوش میدی مواظب خاکستر سیگارت باش نریزیش رو فرش

دیدن جهان در قالب یک رویا بسیار خوب است.
 
آن هنگام که دچار کاووس می شوید از خواب برمی خیزید
و به خود تسلی می دهید که تنها یک خواب بوده است چه
بسیار گفته اند که دنیایی که در آن زندگی می کنیم تفاوت
چندانی با رویا ندارد.

قسمتی از فیلمنامه : گوست داگ

این هم به احترام فصل پاییز که یواش یواش داره بار و بندیلش رو می بنده.

                                

آقا جون نگاه کردن نداره که
اینم یه مدلشه
بی برنامگی ٬بقیه رو زیاد قبول نداشتن
تو سیستم خودت باشی
از چیزی تبعیت نکنی
دنبال گم کرده خودت باشی
دنبال تجربه کردن های جدید باشی

بعدش دیگه بعضی وقتها عجیب احساس قدرت می کنی
زندگی خودته دیگه
آی زندگی.....به قول عادل فردوسی پور چه می کنه
این زندگی

                                        
                            
اینم عیدی من ٬گوش دادنش خالی از لطف نیست.خداییش برنامه کودک هم
برنامه کودکهای زمان خودمون بابا....
چند وقت پیش با یکی از بچه ها صحبت برنامه کودک بود داشتیم  مقایسه  می کردیم
برنامه های اون موقع رو با برنامه هایی که الان پخش میشن. اون موقع یادمه اکثر کارتونا
یه بار عاطفی سنگینی داشتن (مثل: حنا دختری در مزرعه٬نل ٬ خانواده دکتر ارنست و...)
خلاصه بحث به اینجا کشید که ٬اون زمان این همه کار کردن رو ما شدیم این(پخی که الان
هستیم)....خدا به این نسل جدید رحم کنه با این برنامه هایی که داره پخش میشه.

راستی نگفتم عیدی رو  از  کجا کش رفتمش.