این متنو  از من داشته باشین آهنگشو خودتون زحمتشو بکشین.دستور مصرفش اینجوریه: الکل گندم به مقدار کافی٬ تکدانه سیب باشه خوش خوراک تره٬ اینا جزو واجبات هستش بقیه  چیزاش به سلیقه خودتون.....نوش


خرسند شدیم    از این که امروز
        رنگی دگر است   نه رنگ دیروز

تا شب نشده   رنگ دگر شد 
        گفتند از این نکته   هزار نکته بیاموز

فریاد زدیم که چرخ گردون
           لیلا تو نداده ای به مجنون

فریاد بر آمد آن که خامش(خاموش)
   کم داد اگر٬ نگیرد افزون

خامش شدیم و در خموشی 
         رفتیم سراغ می فروشی

فریاد زدیم دوای ما کو
گویند دواست باده نوشی

هشیار نشد ٬ مگر که مدهوش
این بار گران بگیرم از دوش

آرام کنار گوش ما گفت
این بار گران تو مفت مفروش

از خود به کجا شوی تو پنهان
از خود به کجا شوی گریزان

بیداری دل چنین مخوابان
سخت آمده است ٬ مبخش آسان

هشیار شدیم از این که هستیم
رفتیم و در میکده بستیم

با خود به سخن چنین نشستیم
ما باده نخورده ایم و مستیم

مسجد سر راه ٬ از آن گذشتیم
بر روی درش چنین نوشتیم

در میکده ام خدای بینی
با مرد خدا اگر نشینی


این آهنگ سیاوش رو وقتی گوش میدی مواظب خاکستر سیگارت باش نریزیش رو فرش

نظرات 6 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:52 ق.ظ http://elham85.blogsky.com

علی جون من که سیگاری نیستم چی کار کنم بعدم ن آنگشو می خوام بذا واسه دانلود

بی بی سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:02 ق.ظ

راست میگه الهام. آهنگش چی؟ اینطوری مزه نمی‌ده!

علی سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:12 ق.ظ http://shabnava.persianblog.com

سلام رفیق.
عجب شعری.واقعا برای بزم مناسب است.گرچه من آهتگش را نشنیده ام! اگر بگذاریش برای دانلود خیلی توپ میشه ها!
ما که هم اهل سیگاریم هم گندم! :)
جای ما را هم خالی کن.
بدرود

بارانه سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:13 ب.ظ http://maaan.blogspot.com

همچین خیلی هم نیاز به این مقدمه ها و اینا نبود ... این ترانه بدون اون مقدمه هم می چسبه !!!

تگرگ. سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:21 ب.ظ

تبریک میگم دوستت شروع به کار کرد.راستی یه آهنگ از سیمین... گذاشته بودی خیلی قشنگ بود میشه یه باره دیگه بذاریش.ممنون میشم

غزل سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:08 ب.ظ http://qazal.blogsky.com

سلام . دوست خوبم . اولن که شرمنده ! اگه فکر می کردم ناراحت می شی حتمن اجازه می گرفتم . الان هم اگه مشکلی هست امر بفرما تا برش دارم . دومن : والله قبلن که تا جایی که یادم می یاد تو شهر زندگی می کردم . و البته تا جایی که اطلاع دارم معمولن تو دهات کسی وبلاگ نداره تا بخواد از این کارا بکنه . سومن : من شخصن مخلص شما هم هستم و .................. خلاصه : از در دوستی وارد شو ! چهارمن : تا بعد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد