هیچ فکر کردین تا حالا ما اینجا چیکار می کنیم هم خوشم میاد کارای آلبر کامو رو بخونم هم بعضی وقتها فکر می کنم چرته نمیدونم این راهی که ما می ریم باید بریم یا از پایه اشتباس خلاصه هر چی که هست فکر کنم همه چی با هم حال میده هم عصیان فروغ رو خوندن هم طاعون آلبر کامو رو خوندن هم بعضی وقتا بی خیال همه جی شدن به قول یکی از بچه ها زندگی رو باید سطحی گذروند در ضمن اینایی که اینجا نوشتم تاریخ انقضاش تا همین الانه شاید یه ساعته دیگه که خودم می خونمش اصلا خودم هم قبولش نداشته بشم فکر کنم قشنگی وبلاگ به همیناش باشه. یه چیزه دیگه کارای adrian lyneرو دیدن رو هم بهش اضافه کنین.
نوشته شده توسط علی

* قربون همه پیچهای تو گذر

قربون همه پیچهای تو گذر دنیا...

همیشه فکر می کنم پشت هر پیچی تو وایسادی!...


تردید
                                                                

     باورم نیست چرا

     عشق را در دلم جایی نیست

     عشق هیچکس را به دلم راهی نیست

     باورم را چه شده است؟!

     این دلم را چه شده است؟!

     من چرا می ترسم؟

     ترسم از عشق است یا که از باور آن؟

 

     اما نه!

 

     درد من تردید است

     چه کسی می داند

     مرهم تردید چیست؟

     چه کسی می داند؟