این آخرین مطلبی هستش که قبل از رفتن به خدمت سربازی اینجا می نویسم و به احتمال
زیاد برای مدتی نتونم اینجا بنویسم .

همیشه از دیدن فیلمهایی که به نوعی آدم مجبور میکنن تا آدم با خودش کلنجار بره لذت میبرم
فیلم وکیل مدافع شیطان یکی از این نوع فیلمهاست که واقعن میشه گفت از یه ساختار قوی و محکمی برخورداره و ارزش یه بار دیدن رو حتما داره . در این فیلم  عشق من آل پاچینو ایفای
 نقش  کرده .......قسمتی از دیالوگ های ان فیلم رو اینجا آورده ام  برای نتیجه گیری بهتر باید خود فیلم رو ببینین.

غرور گناه مورد علاقه من است.
                                            

می دونی پسر جرم مثل چند تا آجر هست.
تنها کاری که باید بکنی اینه که مشکل را حل کنی و آجرها را بچینی
این همه آجر را داری برای کی حمل می کنی؟
برای خدا
همینه به خاطر خدا
خوب من بهت می گم
بگذار یه مقدار اطلاعات در باره خداوند بهت بدم
این چرخ فلک نظاره گر است
او مثل یک عروسک گردان با ما بازی می کند
در باره اش فکر کن
اون به بشر غریزه داده
و اون نعمت فوق العادهای به تو داده و بعدش چیکار میکنه
قسم می خورم به خاطر سر گرمی خو دش
تو جهان خصوصی هستی
او برای ما یک سری قانون درست می کنه که ما را محدود کنه
این قانون همیشه ترسناک ما انسانها بوده

نگاه کن ولی دست نزن...دست بزن ولی آنرا نچش...بچش ولی فرو نده...

و وقتی تو از این پا به این پا می پری چه اتفاقی می افته؟
او به ما میخنده٬او ما رو به مثل یک روانی می بینه
او ما رو به راحتی به بازی می گیره
او یک عروسک گردان هست
او یک صاحب خانه دائمی است
آیا او را بپرستیم؟
هیچوقت

( حالا هنر پیشه نقش دوم فیلم اینو میگه در جواب سوال بالا) ..بهتره که در جهنم با او دعوا کنی به جای اینکه در بهشت به خدمت خداوند بپردازی اینطوره؟

(باز آل پاجینو در جوابش می گه)  .. چرا که نه؟
من اینجا تو زمینم با مداخله در کارهای او از زمانی که همه چیز آغاز شد.
من تمام غرایز انسانی را در مدت زمان بسیار زیادی تحریک کردم
من به آن چیز که خداوند از انسان می خواست توجه داشتم و من هیچوقت در باره آن قضاوت نمی کنم.
چرا به خاطر اینکه من هیچ وقت خداوند رو درک نکرده ام علی رغم کاستی های او
من به خداوند علاقه مند هستم و دوستش دارم
من یک انسان دوستم شاید آخرین انسان دوست...

           
                           
نظرات 8 + ارسال نظر
بی بی یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:24 ق.ظ

اول شدم. می‌خواستم خواهش کنم که در دوران خدمت هم اگر گاهی دسترسی داری خاطرات دوران خدمت را بنویسی برامون احساست و کسانی که با آنها آشنا می‌شی و خلاصه هزاران موضوع دیگر که در این دوران برای نوشتن می‌تواند سوژه باشد. پیروز باشی دوست عزیز.

بارانه یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:58 ب.ظ http://maaan.blogspot.com

آخی ... امیدوارم جاهای خوب بفتین و این دوران رو خیلی با سختی سپری نکنین ... گرچه که به هر حال سخته ...

الهام چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:59 ق.ظ http://elham85.blogsky.com

رفتی سر بازی بی خداحافظی؟

غزل شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:58 ب.ظ http://qazal.blogsky.com

سلام . ۱ - سربازی خوش بگذره !! ۲ - دوس دارم این فیلم رو .. ۳ - تا بعد ...

گمنام دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:29 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوست عزیز....با ارزوی موفقیت روز افزون شما....باید بگویم وبلاگ زیبایی داری...قلمی زیبا و بیانی شیوا.....برات ارزوی موفقیت میکنم اگر مایل بودی به کلبه حقیر ما هم یک سری بزن...گمنام مرد اگر مایل باشی تبادل لینک یا لوگو کنیم

بی بی دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:08 ب.ظ

اگر رسیدی بنویس و یه خبری بده. راستی این موسیقی متن وبلاگت چیه و مال کیه؟ خیلی قشنگه. ببخشید اگر سوال کردم چون من یک کمی عقب افتاده تشریف دارم. بسیار زیبا و آرامش بخشه. واقعا باران را تداعی می‌کنه. همیشه سبز باشی مثل بهار و دور از بلا

اسیـــــــــر چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:13 ق.ظ http://del-sepordeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز...وبلاگ زیبایی داری...برات ارزوی موفقیت میکنم اگر مایل بودی به کلبه حقیر ما هم تشریف بفرمایید ..
البته اگر افتخار بدین و ما رو قابل بدونید.
یــــا ابــــو الفضـــل.

بی بی چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:43 ق.ظ

بلاگ سکای کار نمیکرد و من لینک شما را بنا به درخواستتان برداشتم ولی امروز دیدم دوباره کار می‌کنه. هر وقت نوشتی به من خبر بده مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد