* دیگه هیچ فرقی نمی کنه....!

دیگه هیچ فرقی نمی کنه....!
من دارم توی این دلتنگی ها می میرم، میان همین نوشته ها، توی سطر سطر این نوشته ها مرگ خودم رو می بینم، امروز هر جا گشتم پیدات نکردم، زیر دفتر خاطراتم، بین نوشته های شعرهام، توی اتاق تنهاییم، اما تو نبودی..هیچ جا نبودی.. نمیدونم کجا گذاشتمت، دارم دیوانه میشم، دیشب وحشتناک دلم هوات رو کرده بود، ولی همه اش رو زیر تخت قایم کردم، همه شو همراه با یه بغض قایم کردم، سخت بود خیلی سخت، ولی بالاخره صبح شد.. صبحی که خیلی انتظارش رو کشیدم، ولی بازم نبودی، میخواستم بهت بگم سکوت خیلی بهانه ات را می گیرد! برگرد شعرهایم میخواهند به احترام نام تو قیام کنند، برایت دسته گلی از عشق بافته اند و حصیری از محبت! اگر تمام نقطه های کلمه های را که نوشتم را با هم جمع کنی آنوقت به اندازه همون عدد دلم برات تنگ است..!


تگرگ

نظرات 6 + ارسال نظر
مرد یخی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام
جالبه
ممنون
منتظرتم

bacchus یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:24 ق.ظ http://mortalkombat.blogsky.com

بی تو اینجا شب ها و روزها گذشته است....این را همه می گویند...اما....فقط من می دانم و این اتاق....که پس از تو من هنوز هم در آن شب سرد و وحشتناک مانده ام هنوز....

افسانه عشق دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ق.ظ

عزیزم سلام
چقدر خوب حرف دلتو بیان کردی .
پاینده باشی

* پرنسس* دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:11 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

الهی یاسی فدای اون دل تنگت بشه
خوبی مهربونم
شماهم که نویسندگیت خوبه داری دست مارو از پشت کم کم میبندیا ناقلا
برات بهترینها رو ارزو میکنم

مرد یخی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام
مرد یخی هستم
ممنونم که به من سر زدی
وبلاگت جالبه مخصوصا موزیکش محشره
راستی من نفهمیدم چی نوشتی چون فونتش یه جوری بود
منتظرتم تو قلعه یخی

غریبه ای از تبار تنهایی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ

زندگی در ست مثل یه بازی ما و پله میمونه یه عده تاس خوب میارن و خونه ها را یکی پس از دیگری طی میکنن یه عده هم تاس بد میارن و مار ها هی نیششون میزنند و بر میگردن سر نقطه اول یا شاید پایین تر حالا شما جز کدوم دسته هستید مار گزیده ها یا خوش شانسها امیدوارم جز مار گزیده ها نباشید امیدوارم

مار گزیده شدم............
تعبیر جالبی از زندگی داری ..
از محبتت ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد