آی تی در پناه ارشاد

خواهران عزیز در صورتی که از نرم افزار فاسد یاهو مسنجر استفاده می کنید حتما با این صحنه زشت آشنا هستید،بله این در خواست بی شرمانه ای است که بدون در نظر گرفتن شرعیات برای شما فرستاده می شود:

خوشبختانه شرکت سارک تولید کننده نرم افزار های امنیتی با نام معروف نورتون در راستای استحکام پیوند های دینی با همکاری بخش آی تی جهاد سازندگی دست به ابتکار جدیدی زده که قابل ستایش است.بله هم اکنون شماقسمت هایی از پیش نمایش نرم افزار نورتون آنتی بوی(پسر) را مشاهده می فرمائید:

این نرم افزار که در نوع خود بی نظیر است بر روی یاهو مسنجر شما نصب شده و در هنگام دریافت کردن پیغام به آنالیز آن می پردازد.

در صورتی که پیغام دهنده پسربوده و در لیست شما موجود نباشد از بر قراری ارتباط جلوگیری خواهد شد

بانک اطلاعاتی این نرم افزار به صورت خود کار به مرکز امر به معروف و نهی از منکر منطقه متصل شده و نرم افزار را به روز می کند!

 

 

 

 

 

از قابلیت های مهم این نرم افزار انعطاف پذیری آن است که در قسمت پائین به برخی از آنان اشاره می شود:

در تصویر بالا شما تنظیمات مربوط به سیستم نامحرم یاب خود کار را مشاهده می فرمائید.برنامه این امکان را برای خواهران عزیز فراهم می آورد تا در صورت یافت شدن نامحرم به صورت خودکار صیغه محرمیت توسط نرم افزار جاری شود و آی دی مورد نظر به لیست دوستان اضافه گردد!

در قسمت بالا طبق تنظیمات پس از یافتن نامحرم صیغه جاری شده و سوال "آیا وکیلم؟" از کاربر پرسیده می شود.

این نرم افزار که تا سال آینده قابل بهره برداری خواهد بود یکی دیگر از مشت های محکمیست که به دهان آمریکا کوبیده می شود

لطفا برای پیش سفارش از قسمت نظر سنجی استفاده نمائید!
(بر گرفته شده از سیفون)

(تگرگ)

نظرات 15 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.massoudx12.blohsky.com

سلام دوست عزیز

وب لاگ جالبی داری

نظرت در مورد تبادل لینک چیه ؟

دکتر سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ

می بینم که سبکت رو عوض کردی؟ چیزی شده؟
روزگار عجیبیست جغد شوم نفرت بر بلندای انسان سایه انداخته و عشق را در زیر سایه خود مدفن کرده و عشق زیباترین مخلوق خدا....
در پناه حق

عرفان سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ

ای عاشقان ای عاشقان من از کجا عشق از کجا
اینجا میان دل ها فاصلست بیا با هم فاصله را کم کنیم تا رنجهامان به ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ

امیر حسین سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:42 ب.ظ http://bezanberim.co.sr

سلام..خانوم خوشگل(قهقه) من که نگفتم این ملکه زیبایی بشه که!خودش شد....خلاصه مرسی سر زدی.کم کم داشتم فکر میکردم بزن بریم داره فراموش میشه.....

ساحل چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.sahel24s.tk

سلام متن جالبی بود اول تعجب کردم گفتم حتما از این بچه ...
اما بعد خندم گرفت باحال بود
یه سر به ساحل آرام بزن بد نمی گذره
موفق باشی قربانت ساحل

نازنین پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:30 ب.ظ http://sokotvaeshgh.blogsky.com

یافته ام ترا

در روزی همه آبی

همه هوای تازه

یافته ام ترا
صدایت را

نگاهت را

شگوهت را

و هر آنچه را که بتوان جای داد در واژه شعر

یافته ام ترا

ترا که همه فری و همه نازی

میخوانمت سبک بال

می خواهمت پر رمق

منی که از دیار خستگی ها گذر کرده ام...


سلام .................

هر جا هستی موفق باشی

آرزو می کنم


فروغ جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:47 ق.ظ http://mey.blogsky.com

سلام

خوبه در کنار مردم سالاری دینی تو هم فمینیسم اسلامی رو
پایه گذاری کنی(خلاصه منم پام ! همهجوره).خدا رو چی دیدی شاید یه روز جایزه صلح نوبلو خودم بهت دادم. آره !!!!!

یاشار جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ب.ظ

دمت گرم خیلی با مزه بود

ناناز جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ب.ظ http://onlymahsa.blogsky.com

سلام
جالب بود و عجیب .ولی یه چیزی دیگه تو این دور زمونه! بهتره واسه پسرها هم یه هم چین چیزی ساخته بشه.

رفـــــــــــــــــــــــــــوزه شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

جالب بود....

شخصی که نیاز به حمایت دارد نه ترحم شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

بمان کنارم در مسیر من که بسوی نا شناخته پیش می رود بمان در کنارم تا زمانی که خودم قادر باشم مسیرم را شناسای کنم تو!دوست من بمان در کنارم تا من فردا به راه خودم بروم بمان در کنارم من فردا و پس فردا تو را همراهی خواهم کرد

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ب.ظ

وفتی از خاطراتم پر کشیدی...انتظار در آغوشم تخم گذاشت...ای که سینه ات آرمش شبهای وحشیم بود دوستت دارم

Anonymous یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:38 ب.ظ

ببخشید اگه پسر مسیهی باشه چی میشه ؟ آیا باز هم صیغه خوانده میشود ؟ من میخواستم این نرم افزار رو برایه دخترم بگیرم
میخوام مطمئن بشوم که درست کار میکنه !


[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:39 ب.ظ

من در راه پیشبرد این هدف والا یک نسخه از این آنتی بوی را پیش خرید نموده تا دست هر چه موجودنا محرم را از پی سی خود کوتاه نمایم و مشت محکمی همزمان به دکو پوز آمریکا بزنم
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد