دل من دیگه خطا نکن

با غریبه ها وفا نکن

زندگی رو با ختی دل من

مردم و شنا ختی دل من

توی

خون

نشستی

دل من

بی صدا شکستی دل من

زندگی

رو

باختی

دل

من

مردم و شنا ختی دل من

تا به کی سرا پا حقیقتی؟

تا به کی خراب محبتی؟

همنشین این و اون می شی

خسته و پریشون می شی؟

دشت بخت تو کویر می شه

مرغ آرزو ت اسیر می شه؟

رو به روت سراب

پشت سر خراب

ساکت

و

صبوری

دل من

مثل

بوف کوری

دل من

دل من دیگه خطا نکن

با

غریبه ها

وفا نکن!!!!

امشب دلم داره می ترکه

یه دل میگه برم برم یه دلم میگه نرم نرم

طاقت نداره دلم دلم بی تو چه کنم؟

نمی دونم چم شده باز!

فقط می دونم گریه دوای دردمه!

شایدم کارم از گریه هم گذشته باشه

به قول هایده عزیز:

گریه هم درد منو دیگه دوا نمی کنه

غم با من زاده شده منو

رها نمی کنه

منو رها نمی کنه

منو رها نمی کنه

عمره:میخوام ازت دور شم

ولی نمی شه

.............

.................

می روم دور از تو با دنیا ی

خود

خلوت کنم!!!

چقدر احساس خستگی می کنم انگار سالهاست

دارم راه می رم

ولی چرا پس هنوز اینجام؟؟؟

کجا اشتباه کردم ؟

نمی دونم.

نمی دانم از چه باید بنویسم

و از چه بنالم.

شاید در دستان نخ نمای

من شوق غم انگیز گریستن

به فراموشی سپرده شده است

نمی دانم

کاش می شد بخوابی

بعد بیدار شی ببینی زندگیت

عوض شده!!

بچه گانه ست؟ میدونم

آدم که عاشق میشه خیلی چیزاش بچه گانه میشه

دلتنگی یاش

حرفاش

.............

کاش مغز انسان نیز قابل فرمت شدن بود !

کاش میشد آن نقاط تاریک و

آلوده را از لایه های ذهن پاک کرد !

نه اینها همه کاشکی است ...

باید به واقعیتها فکر کرد

چه چیزی را می خواهی نباشد ؟ چرا نباشد؟

چه تضمینی هست دوباره این صفحات را آلوده به این نقاط تاریک نبینی ؟ ...

خدایا

به کدامین گناه مرا به انتظار محکوم می کنی؟

من رعشه های مرگ را به تازیانه های انتظار ترجیح می دهم

بذار زخم این دلو باز نکنم

چون اگر مرحمی بود می بایست پیشتر ها روش

گذاشته میشد!!عمره:

اگه از مرگ باورها از آدمها دلم سرده

نوازش کن تو دستام رو که خیلی وقته یخ کرده

هیشکی مثل تو نمیشه

در آخر تولد مریم عزیز رو تبریک میگم

امیدوارم

بهار زندگیش به بلندای نگاه ماه باشه.

عمره:

دوست ندارم

دیوونتم!

تگرگ

نظرات 5 + ارسال نظر
رفـــــــــــــــــــــــــــوزه دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:28 ق.ظ http://Rofouzeh.8m.com

ببار ای تگرگ ، همچون شلاقی باش بر صورت سرد شب!

یاس سفید* سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:08 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام
بعد از مدتها یه سلام هم برام کلی عزیز بود
ممنونتم
لینکتونم بزودی میزارم

زهرا سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:11 ب.ظ

kheyli ghashang bood. very good. dele man ham alan kheyli gerefte........ omidvaram hichvaght tagarg nayad chon az sedash mitarsam....felan

کیان دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ق.ظ http://ghorob

ترانه های قشنگی است اما ......

امیدوارم موفق و موید باشید

ساحل یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.sahel24s.tk

سلام
وبلاگ خوبی داری عکسهای خوشگلی داره موفق باشی
قربانت ساحل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد