دل از عزا در اومد

او به دیوار بلندی که میان من و توست

من به تنهایی میاندیشم

و به دیوار بلندی که میان من و توست

در حریم قفس خاموشم

-آه ... ای خوب ترین صیاد !-

به اسارت چه سرودی دارم!

و چه اندوهی!

که مبادا روزی

تو به من رخصت پرواز دهی

و مرا از قفس آزاد کنی

و همین رنج مرا خواهد کشت

و همین رنج مرا.....

-پیام بازرگانی- سلام عزیزم عزیزم سلام دوست دارم عاشقتم والسلام!

سامولیک بچه های گل و گلابی عزیز!خوبین که؟؟!! من که کبکم خروس می خونه!! شنیدین اینو: علی بی غمم -اینو می دونه ننم ؟ خوب دیگه شده اینهو حکایت اینجانبه!!!

کلی دلم واسه نت و چت و اینجور حرفا تنگ شده بود .به خودم ظلم کردم !! اینترنت و واسه خودم قدغن کردم که بشینم این بچه آدم! درس بخونم که آخرش اینجوری-اینجوری- نشه ولی هی دل غافل !اصلا لا کردار انگاری هر ترم من یه درسی رو در جا نزنم اون ترم ترم نمیشه!!!

اشکالی نداره استادا میخوان از حضور من در کلاسشون فیض ببرن!من که بخیل نی یم!!!!..

ولی خوب جون همین دکتر مکترای دانشگاهمون دیگه کچل شدم ! دارم نم نمک میشم مامان بزرگ دانشگاه! الله وکیلی آقای محترم خدا به من یه مرخصی استعلاجی بده شاید تکلیفم با خودم مشخص بشه! زکی دل غافل دکتر نظری یه نیمچه اگه رحمش می یومد برگه منو خط خطی نمی کرد و آخرش اقلکا"(حد اقل) یه 10 ناقابل و بی مقدار پای اون برگه من میذاشت

بابا یکی نیست بگه 9 هم شد نمره ؟ای بابا فقط اسم فامیلم 5/0 نمره داره که پس اون همه که نوشتم فقط 5/8 نمره داشت!(جون خودم کلم خالی شد رو همین برگه -از هر چی شیمی تجزیه ست متنفر شدم) حیف من که دارم توی این دانشگاه حروم میشم!!!!!!!!

-پیام بازرگانی- تو عشق منی..... تو عمره منی ..... بیا دورت بگردم.

خوب غصه ام گرفته این چند روز تعطیلی رو چه طور بگذرونم!آخه همه دوستام خارج از کشور تشریف بردن!منم اینجا نمره رسونشون شدم!هی قراره جای اونا از استادا نمره گدایی کنم!!نه که واسه خودم زیاد نمره میگیرم!!و گرفتم!! آخ نگو دلم خیلی پره!...........

وای یه سوال تخصصی! تا حالا کدومتون امتحان میان ترم بعد از پایان ترم دادین؟؟؟

دست من که بالاست اخه دیروز من امتحان مین ترم دادم!!! واسه دکتر رجب زاده عضو هییت علمی پارک ... یه کف مرتب!!! ( هیپیپ هورا هیپیپ هورا )

تازشم نبودین ببینین په امتحان توپی بود!!! همش سنتز و مکانیسم و .....وای اگه این مهندس -دکترای حاضر نبودن من یه سوالم نمتونستم جواب بدم!!!

با شونصد تا کتاب و هوارتا مغز تازه شاید 10-12 بشم!!!!!!!!!!!!!

نگووووووووووووووووووو ............... من اونقدرام خنگول نیستماااااااااااااااا !!!

اینارو گفتم تو باور نکن! نه باور کن آخه همش راسته!! قربون خودم برم که اینقدر راستگو یم.

 

-پیام بازرگانی- سیا نرمه نرمه سیا توبه توبه! سیا جون سیا سیا عمره!! سیا...........

می خوام امشب تلافی این چند وقتو که نبودم بکنم! وای عجب پر چونه بودم خودم خبر نداشتم!

دیروز روزه خوبی بود با همه تلخی هاش! می دونی واسه چی؟ نه می دونم نمی دونی منم نمی گم!!!

عجب کارییه ؟مریضم ها!!

نه میگم آخه دیروز تو !! رو دیدم بعد 25 روز.دلم واست تنگ شده بود عمره

الانشم دلم تنگته ! هنوز از هم جدا نشده دلم بونتو می گرفت حالا بدون از دیروز تا حالا چطور سرش گول مالیدم!!!

آخ دیروز سلماز یکی از دوستای گلم برات سلام فرستاد ولی من یادم رفت بگم! تازشم گفت ببوسمت ولی من این کارو نمی کنم!!! ولی می تونم شماره تلفنشو بهت بدم!!

آخ که چقدر من رو تو تعصب دارم! رگ غیرتم داره کولاک می کنه.........یکی جلوی منو بگیره...

عمره دوست دارم.

-پیام بازرگانی-هی خیال تو میاد زاغ دلو چوب می زنه

تو خونه تنگ دلم غیره تو پیدا نمیشه

اهه راستییییییییی..........

گفته بودم یه چیزی رو اینجا واسه عزیزی توضیح می دم ولییییییییییی....

حالا میگم:

اینروزا که بی کاری یه و جوونی یه و الافی

میخوام برم دیدن یکی از دوستام دو سال نیست ازدواج کرده ولی از همون اولش خیلی رسمی به شوهرش خیانت می کنه- در توضیح بیشتر مطلب : اینا خونوادگی اینجوریان!- اینا روحمو آزار میده .ولی نمی دونم چرا می خوام ببینمش فکر نکنید مازوخیسم دارم نه چون خودم اینطور فکر نمی کنم اینا: 1- باعث سر گرمیم می شن 2- باعث میشن فکر کنم 3- به نتیجه برسم و شکل بگیرم.

حالا در کنارش می دونم ملا قات های من بدی هایی هم در کنارش داره مثل فکرایی که دیگران ممکنه در مورده خود من بکنن! ولی از اونجایی که آدم بی فکری هستم بی خیال حرفای صد من یه غاز دیگرون میشم!! چوبشم می دونم یه روز می خورم!!!نوش جونم حکایت هر کی خربزه می خوره پای لرزشم می شینه ست دیگه!

 

-پیام بازرگانی-

سحر گاهی منه عاشق به سوی مکه رو کردم

دعا کردم دعا کردم دلو از غم جدا کردم

دعایی بر سره یارم من از عشق و وفا کردم

واسه عشقی که از قلبه خدا خدا خدا کردم

دلو از غم جدا کردم به پای تو فدا کردم

دلم دریاچه عشقه چشام رودی که می خشکه

ببار بارو ن ببار بارون به قلبی که شده تشنه

تو اون دشتی که مرغ عشق عزیزه خونه اش رفته

به دنبال صدای یار صدای چهچه اش رفته

خوب دیگه رومو کم کنم خستتون کردم.همتونو به خدای مهربون میسپارم .روزو شبای خوبی داشته باشین.(kiss you all )

تگرگ

نظرات 1 + ارسال نظر
فروغ یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ب.ظ

دوباره سلام
اگه بین تو عشقت دیواری هست به دیگران چه ربطی داره(مجسمه آزادی!)که به بچه مردم تهمت می زنی نظر –نظر :البته کار خوبی داری می کنی-( با حس ویرانی برو تا بشکند دیوارتان
امضا : ) floe -فروغ دیگه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد